| Astăzi am făcut cunoștință cu cifra 3. |
| Am numărat pe rând obiectele de pe tablă. |
| Priviți.. Aceasta este cifra 3. Este invers, dar acum învățăm! Așa că.. nu râdeți de noi! |
| Trebuie să avem 2 ursuleți! Hmmm! |
| Știi ce?! E cam greu! |
| Eu am doar o ciupercuță... O fi bine dacă o pun lângă cifra 1? Ce zici, Mela? |
| Eu am 2 buburuze. Trebuie să le pun lângă cifra 2. Hai că nu este greu! |
| Sau poate, da?! Trebuie să mă ajute cineva... |
| Mela a bătut din palme. Noi trebuie să ridicăm cifra care arată de câte ori a bătut din palme. |
| Acum trebuie să lucrăm pe o fișă.. Cu ajutorul doamnei, noi am învățat cum să rezolvăm problema! |
| Uite.. aici sunt 3 ghiocei și.. trebuie să-i unesc cu cifra 3. |
| E puțin cam greu, dar... |
| Uite.. așa se numără până la trei! |
| Nu este greu, să știi! |
Matematica distractiva si interactiva
RăspundețiȘtergere