joi, 13 februarie 2014

Turtița - poveste populară



A fost odată ca niciodată..







Povestea noi o ascultăm..
Mela teatru ne-a făcut și nouă tare ne-a plăcut!
Cu atenție am ascultat
și pățania turtiței am ascultat!


Dar.. stați că nu am terminat!
Cu Mela povestea turtiței am jucat!
Noi suntem moșul și baba...
Și-mpreună o turtiță au făcut!
Dar turtița năzdrăvană de ei a fugit...
Cu iepurașul s-a-ntâlnit, dar l-a păcălit !
și pe dată a fugit!
Și cu lupul s-a-ntânit,
 și de el a fugit!
Apoi cu ursul s-a-ntâlnit, dar și de el a fugit!
Vulpea, însă, mai vicleană, pe turtiță a păcălit și...
Știți singuri ce-a pățit!
Acum, la sfârșit, aplauze pentru actori!

Cântecul turtiței
Eu sunt turtiţa umflată
De prin ladă adunată
Din cămară măturată
În cuptor sunt rumenită
Pe ferestră sunt răcită.

Pe bunic l-am păcălit
De bunică am fugit


De tine-am să fug îndată
Iepuraş fără de pată.


Geaba lupul cască gura
Fug de el mă dau de-a dura.


Nu mă tem cat de puţin
Căci fug şi de Moş Martin.


Şi de nimeni nu îmi pasă
Fug eu şi de vulpe, lasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie un comentariu: